Vi bestreber oss til å bruke avansert teknologi for å sikre den raskeste og mest effektive hjelpen som mulig. For flere produkter kan vi koble til utstyret ditt via nettet og starte feilretting nesten umiddelbart.
Vi utnytter avansert teknologi for å sikre den raskeste og mest effektive hjelpen som mulig. På flere produkter kan vi koble til utstyret ditt via nettet og starte feilretting nesten umiddelbart. Hvis du har Planmeca-enheter med Clinic Management-programvare eller RMM overvåkning, kan vi også koble til enhetene dine direkte fra våre kontorer i Oslo
RMM står for Remote Monitoring and Management og gir deg som kunde større trygghet om at Plandent passer godt på IT-systemene dine. Plandent RMM er som din egen IT-avdeling som kan vedlikeholde ditt IT-miljø og identifisere problemer før de blir merkbare for deg som bruker.
Plandent RMM overvåker blant annet maskinvare, oppdateringer, antivirus og databaser og lar oss automatisk installere og oppdatere programmer. Du vil jevnlig motta en rapport som gir deg en status på ditt IT-miljø og hva Plandent RMM har utført av jobber hos deg i det siste.
Med Plandent RMM lar du ditt IT-miljø selv si ifra om at noe er galt og lar oss ta raskere tak i situasjoner før de utvikler seg til å bli problemer. Her er noen eksempler på hvordan RMM kan fungere hos deg:
Over nyttår kommer det ny versjon av Opus med nye trygdetakster. Plandent RMM gjør klar programvaren for automatisk installasjon på alle dine maskiner så fort den er tilgjengelig fra Opus og installerer denne før de ansatte kommer på jobb over nyttår.
En harddisk på serveren din gir meldinger om feil, men alle programmer fungerer fremdeles som normalt. Plandent RMM melder fra til en IT-tekniker som bytter ut disken før det blir en større risiko for tap av data.
Journaldatabasen har problemer som gjør at backupen ikke går som den skal. Plandent RMM oppdager feilen, varsler IT-tekniker og kjører et skript som løser problemet uten å måtte forstyrre brukere. IT-tekniker kan siden følge opp hvorfor problemet oppsto, men selve problemet ble oppdaget og løst før det fikk konsekvenser for bruker.
Ved spørsmål:
Supporttelefon Tlf 22 07 27 00 | E-post support@plandent.no