Gå til hovedinnhold

Fjernstyring

Vi bestreber oss til å bruke avansert teknologi for å sikre den raskeste og mest effektive hjelpen som mulig. På flere produkter kan vi koble til utstyret ditt via nettet og starte feilretting nesten umiddelbart.

Rmm-overvakning.jpg

Fjernstyring

Vi utnytter avansert teknologi for å sikre den raskeste og mest effektive hjelpen som mulig. På flere produkter kan vi koble til utstyret ditt via nettet og starte feilretting nesten umiddelbart. Hvis du har Planmeca-enheter med Clinic Management-programvare eller RMM overvåkning, kan vi også koble til enhetene dine direkte fra våre kontorer i Oslo

Plandent RMM

RMM står for Remote Monitoring and Management og gir deg som kunde større trygghet om at Plandent passer godt på IT-systemene dine. Plandent RMM er som din egen IT-avdeling som kan vedlikeholde ditt IT-miljø og identifisere problemer før de blir merkbare for deg som bruker.

Plandent RMM overvåker blant annet maskinvare, oppdateringer, antivirus og databaser og lar oss automatisk installere og oppdatere programmer. Du vil jevnlig motta en rapport som gir deg en status på ditt IT-miljø og hva Plandent RMM har utført av jobber hos deg i det siste.

Med Plandent RMM lar du ditt IT-miljø selv si ifra om at noe er galt og lar oss kunne ta raskere tak i situasjoner før de blir et problem. Her er noen eksempler på hvordan RMM kan fungere hos deg:

Eksempel 1.

Over nyttår kommer det ny versjon av Opus med nye trygdetakster. Plandent RMM gjør klar programvaren for automatisk installasjon på alle dine maskiner så fort den er tilgjengelig fra Opus og installerer denne før de ansatte kommer på jobb over nyttår.

Eksempel 2.

En harddisk på serveren din gir meldinger om feil, men alle programmer fungerer fremdeles som normalt. Plandent RMM melder fra til en IT-tekniker som bytter ut disken før det blir en større risiko for tap av data.

Eksempel 3.

Journaldatabasen har problemer som gjør at backupen ikke går som den skal. Plandent RMM oppdager feilen, varsler IT-tekniker og kjører et skript som løser problemet uten å måtte forstyrre brukere. IT-tekniker kan siden følge opp hvorfor problemet oppsto, men selve problemet ble oppdaget og løst før det fikk konsekvenser for bruker.

Serviceteknikere Ønsker du tilbud på serviceavtale?

Interessert i service eller supportavtale? Ta kontakt med oss i dag så hjelper vi deg med å finne en avtale som passer din klinikk.

Vi har serviceteknikere over hele landet som står klare for å bistå. Hjelpen er aldri langt unna hos Plandent.

Som alltid, fokuserer vi på å hjelpe deg raskt og effektivt med tekniske problemer.

Kontakt vår serviceavdeling på tlf 22 07 27 07 eller send en e-post til service@plandent.no

Finn din lokale servicetekniker

stripegrey.jpg

Se også..

Digital Support

Vi tilbyr supportavtale for kunder som har fått levert og installert programvare fra Plandent.

Les mer..

IT hardware & programvare

PlanIT gir support til over 900 tannklinikker i Norge. Vi tilbyr supportavtale, hardware og programvare til din tannklinikk.

Les mer..

Romexis bildebehandling

Planmeca Romexis er det mest omfattende bildebehandlings-programmet for 2D- og 3D-bilder og oppfyller alle bildbehandlings-behov som finnes på en klinikk uavhengig av utstyr

Bli kjent med Romexis

Teknisk Service

Vi reparerer alt av dentalt utstyr som blant annet uniter, digitale skannere, røntgen, desinfektorer, autoklaver, kompressorer, ultralydscalere, airflow og sugemotorer for å nevne noe.

Les mer...