Med PlanOrder har du et komplett lagersystem med innebygget online bestillingsfunksjon for forbruksvarer til tannklinikken. Systemet sikrer at du alltid har varer på lager og er særlig egnet for produkter som du bestiller og benytter ofte.
PlanOrder består av en Ipad og et smart system som strukturerer ditt lager ved hjelp av bokser, tavler eller skinner. Ipaden har sin egen internettforbindelse og påvirker ikke tannklinikkens IT-system.
Alle varer og produkter legges i to PlanOrder bokser eller i et egnet system. Når den første boksen er tom skannes boksens etikett på Ipaden. Alle etiketter har en QR-kode for hvert varenummer.
På Ipaden blir det avtalte antallet for boksen automatisk lagt i handlekurven. Ordrene samles og effektiveres på avtalt tidspunkt. Ved levering av varene fylles den bakerste boksen opp igjen. Slik rulleres varene slik at du alltid bruker det eldste varene først etter FIFO prinsippet (first in, first out)
PlanOrder passer til alle klinikker i alle størrelser. Velger du å bruke PlanOrder som lagersystem får du en skreddersydd løsning som passer akkurat til din klinikk.
Lageringsplass og størrelse på klinikken legger grunnlaget for hvordan PlanOrder systemet skal se ut i din klinikk. Boksen fås i forskjellige størrelser og det er også mulig å få mindre skuffer i en karusell til for eksempel bor eller filer. Dette er med på å sikre at plassen blir utnyttet optimalt i forhold til de produkter klinikken trenger.
Like er vårt rimeligste alternativ. Et stort utvalg forbruksvarer som brukes i klinikken hver dag. Sortimentet er stadig i utvikling slik at du alltid skal få den rimeligste prisen uten av det går på bekostning av kvalitet.
Orbis er Plandents eget varemerke, det er kvalitetsprodukter du bruker ofte og mye til en lavere pris. Orbis-produktene dekker mange segmenter: engangsprodukter, endo, instrumenter, hygieneprodukter, profylakse, røntgen, estetikk mm.
Med PlanDeal gir vi kunder de beste betingelsene på forbruksvarer. Vårt mål er at du skal få en totalt billigere handlekurv hos oss.